Od roku 1994 sa toho udialo samozrejme mnoho. Odbor vernostných programov bol doslova poľe neorané a program Sphere bol na trhu úplným nováčikom. Naša práca spočívala najmä vo vysvetľovaní, že vernostná karta nie je len kúskom potlačeného plastu, ale priama cesta od obchodníka k zákazníkovi, ktorý urobí vďaka zľave „výhodný obchod“ a obchodníkovi sa zvýši obrat. A že vernostný program je skvelým nástrojom na zber zákazníckych dát, evidenciu nákupov a sledovanie nákupného správania.
Dnes už nemusíme nikoho presviedčať o tom, že program Sphere je najväčším univerzálnym vernostným programom v Českej a Slovenskej republike, ponúkajúci viac ako 10 000 možností výhodných nákupov, v ktorého portfóliu sú tie najlepšie slovenské aj svetové značky. A že kombinácia možnosti získavania priamych zliav s načítaním bodov za nákupmi robí program Sphere úplne unikátnym. Máme za sebou milióny predaných kariet, desaťtisíce podpísaných zmlúv a držiteľom kariet Sphere sme ušetrili v súhrne stovky tisíc eur. Do budúcnosti máme ešte veľké plány, pretože svet sa točí stále rýchlejšie a dôležité je nestratiť tempo, nápady, vízie a sny.
Preto naše poďakovanie a úcta patria nielen všetkým našim obchodným partnerom za to, že nám dali dôveru a rozhodli sa s nami spolupracovať, mnohí takmer od samého začiatku, ale aj státisícom držiteľov kariet Sphere, ktorí kartu na svoje nákupy využívajú.
Preto nám dovoľte zhrnúť históriu programu Sphere do niekoľkých najdôležitejších míľnikov, aby sme si pripomenuli, čo sme spoločne zažili.